Tento týden jsou to mňamky. Jedno auto má v h.jzlu nádrž a čeká v servisu a druhé už je pro změnu v servisu 2 měsíc a čeká se na „díl“. Půjčovna dodávek má z nás určitě radost. Do toho začíná sezóna skleníků, pařníků a zahradních domků.
Žádné auto nejezdí
Systém plný zakázek na ploty a žádné auto nejezdí. Výborný. Většinu týdne trávím analýzou geneze této kauzy a zjišťuji, co se stalo a kdo chyboval. V mezičase si poptávám nové vozy a opět narážím na realitu dnešních dní, když chcete koupit auto. Nejsou. Tečka. No každopádně děláme kšeft půjčovně dodávek, protože zákazníkům je správně jedno, že máme problém. Zákazník nesmí nic pocítit!
Reklamace
Každá akce vyvolá reakci. Po implementaci nové aplikace do expedice jsme eliminovali určitou kategorii reklamací, ale jako na potvoru se v kombinaci s blbou lidskou chybou vyrojí kategorie nová. Firmě reportuju analýzu reklamací a vzniká několik nových procesů a IT zadání.
Sezóna skleníků začíná
Už to vypadalo, že bude únor „těžká deprese“, ale nakonec se skleníky začaly prodávat. V rámci projektu jsme museli řešit nové karty na zbožových srovnávačích. Všechno se předělalo. Dodavatel společně s Heurekou předělal celé karty a jejich označení, takže jsme museli řešit vše „znovu“. Naštěstí jsme si všimli brzy.